Pressemeddelse: Lattoflex satser stort i krisetid

Lattoflex vækster igen…
Lattoflex kan igen rapporterer om gode tal for året 2013.

Salget voksede alene i Tyskland med 11%.

Alt i alt har dette givet en vækst på 78% af i de sidste 7 år.

Den 7. Marts 2013, kunne fabrikanten i Bremervörde, tyskland præsentere sin længe ventede nye serie 200 & 300.

Design og udvikling har taget mere end 4 år, kortene har været holdt tæt til kroppen oghar været omgivet af en hvis hemmelighed for disse nye epokegørende produktserier, det giver nu pote i 2014 og markedet har allerede reageret entusiastisk overfor de nye funktioner og den svævende fornemmelse man får ved at ligge i de nye modeller.

Dette års søvn studie med 280 tests fremhæver kvaliteten af det nye produkt i særdeleshed. Omkring 96 % af alle test personer rapporteret om reduceret rygsmerter i forhold til deres tidligere seng.


"Vi har aldrig forventet så gode tilbagemeldinger, i betragtning af de vanskelige markedsvilkår ," siger Boris Thomas , administrerende direktør for Lattoflex. "Men det klare fokus på centrale budskab i vores brand og den fantastiske lancering af den nye generation Lattoflex og behovet i markedet, har givet os den uventet høje succes".


Og i 2014 er der planer om yderligere udvidelse af brandet til nye markeder rundt om i verden allerede. Kina, Japan og USA har virksomheden nu særlige fokus på."

Udskriv